Jesteś tutaj

Najczęściej zadawane pytania

  1. Już miałem terminal ale nie było zasięgu

    Część naszych obecnych  klientów  kiedyś także posiadała terminale, ale z braku zasięgu zdecydowali się zrezygnować z usług swojej poprzedniej firmy. Natomiast w przypadku naszych terminali zasięg jest zagwarantowany, dzięki technologii GPRS (zobacz to bajecznie proste), która gwarantuje zasięg, dodatkowo nasz dział techniczny sprawdza najlepiej dostępny zasięg w Państwa okolicy ,testuje terminal sprawdzając czy jest zasięg, czy działa czy telekody drukują się prawidłowo, jeśli jest to wymagane zapewniamy również antenę, która ma poprawić jakość sygnału GRPS w Państwa punkcie . Sprawdzamy wszystkie techniczne aspekt aby mieć pewność, żeby sytuacja z brakiem zasięgu się nie powtórzyła, ponieważ zależy nam tylko na klientach, którzy mają zasięg i korzystają z naszych terminali i dzięki czemu sprzedają telekody. Klienci, którzy mają terminal, a nie mają zasięgu nas nie interesują, dlatego staranie to badamy przez zobowiązaniem się z naszym nowym partnerem.
     
  2. Czy terminal obsługuje również płatności kartami?

    Nasze terminale są wyspecjalizowane w technologii doładowań komórkowych, dzięki czemu otrzymują Państwo najwyższa jakość usług a wszelkiego rodzaju problemy techniczne rozwiązujemy poprzez naszą infolinię w przeciągu 30 min.  Z  terminalami mieszanymi tj.: doładowania + karta jak występują problemy techniczne- nie wiadomo czy zawinił Bank,  czy operator, więc będą Państwo szukali winnego.  Jeden będzie zrzucał winę  na drugiego, a Państwo będziecie tracili klientów. Dodatkowo jeśli uszkodzi się taki terminal wówczas nie mogą Państwo sprzedawać kart ani przyjmować płatności, czyli tracimy podwójnie. Nic nie stoi na przeszkodzie by mieć dwa terminale jeden do doładowań a drugi do płatności. Dzięki czemu w przypadku awarii jednego z nich mogą Państwo zawsze korzystać z drugiego.

    Z  wyspecjalizowanymi terminalami do doładowań jeden numer  w ciągu 30 min otrzymuje Pan wsparcie techniczne od ekspertów, dzięki czemu zawsze mają Państwo dostęp do pomocy technicznej odpowiedzialnej za prawidłowe funkcjonowanie terminala
     
  3. W jaki sposób otrzymam rabat?

    Na początku każdego miesiąca faktura  wysyłana jest bezpośrednio na terminal. Terminal zostanie zasilony o kwotę rabatu widoczną na fakturze.
     
  4. Prowadzę sklepik szkolny, czy w wakacje będę musiała płacić za terminal?

    Niektórzy z naszych klientów prowadzą sklepiki szkolne, które w okresie wakacyjnym nie funkcjonują. Nasza firma jest jedyną firmą na rynku, która daje możliwość zawieszenia pobierania opłat w okresie wakacyjnym, lub np. na czas przeprowadzanego przez Państwa remontu sklepu. W wyniku czego w takim okresie mogą Państwo dalej sprzedawać doładowania, a jednocześnie nie płacić za korzystanie z terminala. Konkurencji  nie interesuje i każe płacić przez cały czas trwania umowy. Dodatkowo za niezapłacone faktury blokują terminale do momentu ich uregulowania co naraża Państwa na straty a czasami za odblokowanie terminala należy dodatkowo zapłacić co naraża Państwa na dalsze straty.
     
  5. Mam kilku pracowników w sklepie i chce wiedzieć ile sprzedali doładowań, czy muszę po jednym terminalu dla każdego z nich?

    Nasze terminale posiadają możliwość drukowania raportów dziennych (zobacz to bajecznie proste) , co powoduje , że mają Państwo kontrolę nad personelem, czy faktycznie tyle ile Państwo sprzedadzą zdrapek, trafia do kasy. Wiemy z doświadczenia, że klientom bardzo trudno  to sprawdzić, trudno odszukać faktury a później sprawdzić to ile personel sprzedał, ale teraz dzięki funkcji raportów dokładnie wiedzą Państwo ile zostało sprzedanych doładowań na zmianie czy w czasie dnia.